Misuarat





Etika pemakaian sangat tak bertepatan dengan jiwa aku.

Ini ialah kerana aku langsung tidak mempunyai koleksi pemakaian seperti yang dinyatakan di atas di dalam simpanan.Bagaimana nak bergaya sebegitu rupa?

Yang ada dalam simpanan aku hanyalah pemakaian seperti di bawah:

a)Sepasang kemeja kodroi
b)Seluar bukan kain licin
c)Stoking pejabat (tapi kadang-kadang buat main bola)
d)Sepasang but kulit potongan tinggi bandel 6 dinar

Jadi,esok aku berkira-kira untuk memakai pakaian seperti di atas untuk menghadiri majlis ini.

Alah,aku jadi Pengerusi Majlis je pun.Bukan ade awek nak pandang-pandang sangat.

Bai bai.




3 comments:

YayaEdna said...

Ceh..pengerusi majlis je pun konon.haha.c0ngrats. Weh,kt sne kau blaja dlm bhse ape?adakah arab?adakah kau sgt fasih berbahasa arab?

Helmy said...

aah bahasa arab.

tiadelah begitu fasih seperti osman jailani.biase-biase sahaje.

YayaEdna said...

PEHHH~ best kotttt!!!! habis kalau baca quran mcm dah tak payah tgk tafsir ah ni mmg boleh faham? pehhhh~