MATCHDAY 10 (FINAL MATCH)



7 Mei 2010,Jumaat yang hening.Sehening kicauan burung-burung yang berterbangan di awan biru.

Berpagi-pagi burung-burung tersebut bertebaran di muka bumi demi mencari secubit rezeki.

Berhenti merepek.

Pada hari yang sama,berlangsungnya pusingan terakhir PERMAI SUPER LEAGUE 2010.

Macam biasa,Warung Din FC beraksi tanpa aku.

Menentang pasukan tercorot liga,Phoenix Bangkit FC,tiada apa yang didambakan kecuali kemenangan yang abadi.

Natijah?

Warung Din FC kalah 3-0.

Apa kejadah?




Apa nak jadi dengan team aku ni,aku pun tak tau.

Nak kata tak hebat,semua skil dah macam Messi aku tengok.

Takde stamina?Hari-hari pegi gym.

Takde boot?Semua pakai Adidas F50 adiZero.

Takde keeper berkaliber?Dah ade Edwin Van der Basyar.

Takde aku?err..mungkin sebab ni kot.Kehkehkeh..

Apa-apa pun,tahniah buat semua pemain Warung Din FC.Nombor 3 pun jadila..

Kedudukan terakhir liga.Tekan sini lembut-lembut.

::notakakiazmanadnan::
Permai Super League 2010 melabuhkan tirainya.Tahniah kepada semua AJK pelaksana dan semua para pemain.Semoga matlamat untuk mengeratkan ukhuwah sesama kita tercapai dengan penganjuran liga ini,insyaAllah.



No comments: