Sanah Helwa Ya Abi


Hari ini hari jadi ayah saya.

Yang ke separuh abad.

Lebih tepat lagi yang kelima dekad.



“Ayah saya sungguh stailo.Macam anaknya jua”

Selamat hari jadi buat ayahku yang tercinta.

Terima kasih kerana menjadi ayah yang terbaik buatku.

Jasa dan baktimu,hanya Allah mampu membalasnya.



“Ayah dan emak.Wewiit”


Maafkan aku andai ada salah dan silap padamu.

Maafkan aku andai ada tersalah kata,tersilap bicara.

Maafkan aku jika ada serba tak kena.



“Mintak hampooon”

Semoga ayah dipanjangkan umur dan diberi kesihatan yang baik.

Semoga ayah diberi rezeki yang melimpah ruah daripada Allah.

Semoga ayah sentiasa dalam lindungan dan rahmat Allah.

Dan yang paling penting,

Semoga kita sekeluarga bertemu kembali..

Di syurga yang abadi..

Amin…


Doakan juga anakmu,nun jauh di perantauan ini...

::notakaki::
Walaupun dah separuh abad,ayah aku maintain macho.Kan?

No comments: