MATCHDAY 8 (HANYA MAMPU TERBARING DAN MENANGIS)







Bismillah.

Matchday 8 berlangsung hari ni.Ketika entri ini sedang ditulis oleh aku di atas katilku yang dah macam belacan ni,Warung Din FC sedang berjuang bermati-matian bertempur dengan Rubin Irbid FC,pasukan di tangga ke-2 liga.

Mengimbau kembali perlawanan pada pusingan pertama yang lalu,Warung Din FC dengan selamba telah meng’ayam’kan Rubin Irbid FC 3-0.Pada ketika itu aku masih sihat dan mampu bermain sehebat Franck Ribery.Tapi kini…

Disebabkan kekalahan pada perlawanan yang lalu,maka Rubin Irbid FC bertekad untuk memenangi perlawanan pada hari ini. 

“Kami ingin membersihkan arang yang terpalit di muka kami ini.Kami yakin akan menang perlawanan pada hari ini.Apatah lagi ‘star’ mereka tidak mampu beraksi hari ini” kata Amir Siddiq,salah seorang ‘pemain simpanan utama’ pasukan tersebut dengan menggunakan aras bahasa Melayu yang agak tinggi.Sungguh bercita-cita nampaknya beliau.

Apepun,aku tetap mendoakan yang terbaek buat pasukan aku.Walaupun tanpa aku,aku yakin kita mampu menang match ni.Warung Din FC bukanlah pasukan ‘one-man-team’.Haha (gelak bajet Rooney).All the best,Warung Din FC…





::nota kaki bersimen::
Kebosanan tahap king kong bila terbaring atas katil selama seminggu.Baru aku mengerti apa itu 'kenikmatan pergi ke kelas'.Tak nak ponteng lagi dah lepas ni..


8 comments:

emirhasnan said...

cis,kutuk aku dlm ko..
main keji tul.haha

btw,
thanx kerna mendoakan kitaorg..
4-0

Helmy said...

hampagas.aku takde boleh aa.
kalau aku ade mesti ko yang kalah 4-0 keh3

Zaid Akhtar said...

kira mcm Beckham la, terlantar menangis tak dapat kejar Posh Spices.
hehehe.

power team Us'Til lagi nampaknya!

Najib Daud said...

i miss the old warung din fc!

sob3

--M1R-- said...

Korang doakan kami utk pintas kedudukan dark horses..

da susah utk korang menang piala rasanya...
hahaha

Helmy said...

zaid akhtar:

adakah ada persamaan antara saya dan beckham?persamaan dari segi apakah?cara bermain?atau kekacakan?keh3.

UsTil memang best macam man u ;p

Helmy said...

najib:

i pun same.and miss u too.
bile nak datang rumah?bawak jajan banyak2 tau.hoho

Helmy said...

M1R:

x nak ah.dendam ni.korg bantai WD tak hengat dunia,pastu nak suruh aku doakan team korg.x dapat jep.

p/s:siapakah anda?sy nak hantar bom ke rumah.