MATCHDAY 6 (WDS FC 1-0 RB FC)







IRBID (AP)- FC Rubin Irbid closed the gap on Permai Super League league leader The Dark Horses with a 2-1 win on Friday.

In other League game,Bugatti FC won 2-1 over Phoenix Bangkit FC to improve its chances of avoiding relegation and push Muneer’s side deeper into trouble.

Real Benchwarmer defense failed to clear a corner kick from Helmi and Ust Din moved the ball into space inside a crowded area and beat goalkeeper Qayyim with an angeld shot for his 2nd league goal.


“Gol oleh Ustat Din hasil sepakan corner daripada aku.Hoho (gelak bajet hebat)”




“Tandukan daripada Syapiyek (no.13) ditepis oleh Qayyim,RBFC goalkeeper.Hasil umpanan aku juge ni.Hoho (lagi sekali gelak bajet hebat)”






“Mengawal Abe Tadin Messi.Licik sungguh beliau melarikan bola.Umpama dhob di padang pasir”



“ Gaya aku menimbang bola persis Ronaldinho.Boleh diterimakah statement ini? ”



“Percubaan Abe Yash Fahri (hero nur kasih 2) terkena palang.Sungguh malang”



“Kepancitan.Malas nak kejar bola itu”



“ aku cuba merampas bola


dan berjaya lalu membawa bola tersebut dengan penuh bergaya.Hebat juga aku rupanye ”


“Sungguh summard gambar kapten WDS FC ini.Jealous ai ”


More news and photos at : http://permaisuperleague.blogspot.com


::notakukukaki::
Sila klik pada gambar supaya ianya menjadi lebih besar,sehat dan kuat.

2 comments:

syazwan said...

poyo je..hahaha

Helmy said...

kacak je..haha